ניהול קופת ועד בית – מחייב תוכנה מתאימה

בס"ד

תמיד חבר הועד או יותר נכון מנהל הועד, אותו אדם שמחזיק בתיק ומנהל את העניינים הכספיים, נחשד בהעלמות ע"י השכנים.  עובדה מדאיגה זו, יוצרת סכסוכי שכנים ומריבות שלפעמים יכולות גם לגרום לאסון חס ושלום.

תגובות השכנים במצבים כאלו, מביאות גם לכך שחלקם אינם מעוניינים לשלם יותר ועד בית, דבר שגורר היסחפות גם של שכנים "שקטים", שמרגישים במידה מסוימת "פרייארים" ואז גם הם מפסיקים לשלם וכך ההידרדרות צוללת לתהום עד כדי הגשה לתביעות משפטיות ועוד אי נעימויות מסוג זה.

לכן, כמתכנת מחשבים, חשבתי לנצל את הידע לבניית תוכנה, שתבצע ניהול מושלם של תיק כזה, ותאפשר יצירת דו"חות כספיים, כך שהצגתן בלובי המבנה תציג שקיפות מלאה ותסיר כל חשש ודאגה מלב השכנים.

יתרון נוסף בשקיפות זו היא העובדה ששכן שאינו משלם את ועד הבית בזמן, יכול לחוש אי נעימות ששמו מתנוסס בלובי כאחד שעדיין לא שילם והתוצאה של התשלום לא מאחרת לבוא.

כיום, בעידן זמננו אנו, כמעט ואין בית שלא מחזיק מחשב לצורך שימושים שונים, ועובדה זו חיזקה את דעתי כדי לייצור תוכנה כזו.

התוכנה, כיום בשימוש, ונהנים ממנה רבים, מהסיבה העיקרית שהיא נבנתה בצורה הקלה והפשוטה ביותר, וכמובן ביעילות מרבית, כך שהמשתמש בה לא יצטרך הדרכה מקדימה או רקע במחשבים כדי להשתמש בה, והחשבון לכך היה פשוט, שמנהל ועד בית יכול להיות מצוין אבל לא ממש מומחה בתחום המחשבים.

לכן, כאן המקום לשתף אתכם בגרסת חינם לתקופת ניסיון, בה ניתן יהיה לבחון את התוכנה ואת האפשרויות הנמצאות בה.

להורדת התוכנה, יש להיכנס אל אתר הבית ולהוריד אל מחשבכם האישי.

הכתובת להורדה:

http://vaadbait.bmkol.co.il

הנכם מוזמנים לשלוח תגובות ושאלות על כל עניין, ואשמח לעזור ככל שניתן

בהצלחה לכולם

עמי זריהן

vaadbait@bmkol.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *