יו"ר ועד הבית תמיד אשם. מדוע לא מעריכים את עבודתו?

ניהול קופת ועד הבית, הינו נושא כל כך מורכב וברוב המקרים גם מאד קשה, מאחר והוא פשוט כולל נושאים רבים ומגוונים החל מטיפוח הכניסה ועד התקשרות עם מערכת המשפט לתביעת סרבן תשלום מיסי ועד הבית.

הניהול של ועד הבית הינו עסק לכל דבר. התקשרות עם ספקים, הזמנת מוצרים מגוונים, ביצוע תשלומים רבים במגוון ההוצאות של המבנה, התעסקות עם דיירים בגביית כספים, תלונות דיירים, סכסוך שכנים, אסיפות דיירים…ועוד רשימה ארוכה של משימות אשר נראות כי לעולם הן אינן נגמרות.

התוכנה לניהול קופת ועד הבית, אשר נקראת בקיצור נ.ו.ב., נבנתה על בסיס המידע שעתה הוזכר לעיל.

ריכוז מידע כה רב, מחייב סדר וארגון יעיל, אשר בלחיצה קלה ניתן לסווג או להגיע אליו, ללא חיפוש מפרך של מידע נצרך אשר בוצע בעבר.

רבים מהקשורים לתחום ועד הבית מאבדים ברוב המקרים את הסבלנות והיכולת להמשיך לנהל תיק כזה ומבקשים להעביר את הטיפול לדייר אחר. הבעיה היא, שכאן עדיין לא נגמר הסיפור. היו"ר המתפטר צריך להיות מסודר מספיק כדי להעביר את החומר בצורה מסודרת ליו"ר החדש, כי אחרת כל ההאשמות העתידיות עדיין יהיו בעוכריו של המסכן. לכן, גם כאן הסדר והיעילות בטיפול בחומר יאפשר העברה של התיק בצורה מהירה וטובה. כאן שוב נציין שהתוכנה לניהול קופת ועד הבית, מאפשרת ביצוע של פעולה כזו בדרך הטובה ביותר. כל אשר נדרש כאן הוא העברת קובץ בודד (קובץ הנתונים) כדי שיו"ר הועד החדש יוכל להמשיך בדיוק מאותה נקודה ללא התלבטויות קשות על מה ולמה בוצעו פעולות מסוימות בעבר.

החשוב מכל בשימוש בתוכנה נפלאה זו היא, שקיפות ניהול הקופה, היחס בין תקבולי מיסי הועד מהדיירים לבין ההוצאות הרבות והמגוונות בטיפול בתיק. חישוב התקציב השנתי בצורה ברורה גם מאפשר התייעלות בניסיון לבצע השקעה עתידית המועילה לשיפור המבנה המשותף או לחלופין, הטבות לדיירים על בסיס תקציב שנתי חיובי.

אל כל חבר ועד בית הקורא כתבה זו ומרגיש מזוהה עם הפרטים, אני מאד ממליץ להוריד את התוכנה החשובה הזו, כדי לשפר את מצבו הקיים כחבר ועד הבית ולאפשר ניהול תקין ויעיל של קופת הועד. התוכנה קלה וידידותית מאד למשתמש ואינה צורכת יידע מוקדם ורחב בפעולות המחשב. התוכנה מכילה מגוון רחב של פעולות הקשורות בניהול קופת ועד הבית ומכסה כמעט (ישנם שדרוגים באופן קבוע לתוכנה) כל פרט הקשור לתחום.

אתם מוזמנים לבקר באתר התוכנה ולהיות חלק מרשימת מנויים ארוכה מכל רחבי הארץ. ישנם גם סרטוני הדרכה המסבירים על התוכנה ואופן פעולתה.

בהצלחה ונשתמע

הקישור לתוכנה :

http://vaadbait.bmkol.co.il

הארות והערות התקבלו בברכה

vaadbait@bmkol.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *